Stäng meddelande
Begränsad service fredagen den 23 maj

Fredagen den 23 maj klockan 15.30-17.30 har vi begränsad personlig service på grund av utbildning. Vid behov av tolk denna dag, beställ i god tid.

Stäng meddelande
Begränsad service fredagen den 23 maj

Fredagen den 23 maj klockan 15.30-17.30 har vi begränsad personlig service på grund av utbildning. Vid behov av tolk denna dag, beställ i god tid.

Så här tycker våra kunder

Tolkförmedling Väst har målsättningen att leverera högkvalitativa tolktjänster som uppfyller kundernas behov och förväntningar.

Nöjd-Kund-Index (NKI) är ett viktigt verktyg som vi använder oss av för att följa upp och förbättra verksamheten. Varje år får förbundets kunder svara på frågor om hur de upplever våra tjänster. Resultaten sammanställs i en poängskala från 0 till 100, över 70 anses vara bra och över 75 mycket bra.

Kundnöjdhet 2025

Kundnöjdheten har ökat från år till år och visar nu på hela 83.

 

 

En orange cirkel. Text i bild: 83 Nöjd-Kund-Index

Kundernas egna ord

"Ni är snabba och pålitliga."

"Allt för att det ska bli bra för mig som kund."

"Har alltid fått tolkhjälp när jag behövt, även vid kort varsel."

”Upplever att ni alltid är mycket kundvänliga och vill vårt bästa.”

"Levererar riktigt bra service och tjänster."

"Upplevde att jag tryggt kunde vila i att tolken gjorde sitt jobb."

"Behöver man tolk akut så löser ni det."

Skriv ut
|
Senast uppdaterad: 29 april 2025